When I grow up

Jorå, nästäppan och skrovliga halsen är kvar. Tackar som frågar. Vete fan vad jag ska hitta på snart. Fasta kanske?

***

Jag har tagit ett hyffsat stort steg mot att växa upp. Eller tja, ganska litet egentligen men vi kan väl låtsas för den här gången? Så fort den nya telefonen anländer (jag har ju skaffat en sån också) så tar jag steget över till den lagliga sidan och skaffar Spotify. Rebellen inom mig är död eller åtminstone vilande. Den musik som inte finns där, vilket råkar vara en del av favoriterna på spellistan, kan tydligen synkas över till luren ändå. Man måste minimera riskerna lite grann va. Se till att man slipper finkan då va. Eller åtminstone dagsböter som vissa andra stackare på Värmdö råkar ut för.

***

Funderar på att behålla min ställningen som mannen som skaffar saker nåt år efter alla andra och gå över till Twitter. Jag har lite tappat suget på att blogga eftersom jag sällan känner för att skriva nåt längre. Time will tell. Dagens i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0