Music sounds better with you

Just nu har jag parkerat ändalykten på en stentrappa vid Konserthuset i väntan på en musikundersökning, så jag kan passa på att skriva en rad eller två.

Inte för att det händer så mycket just nu i mitt oh så oglamorösa liv. Man jobbar, kommer hem, flyttpackar, äter nåt och kämpar med att hålla sig vaken under ett helt avsnitt av Sopranos. Bara en knapp vecka kvar innan jag lämnar tryggheten i Trånkan och flyttar hela 4,4km norrut. Farsta. Ser bara fördelar med flytten just nu. Ny fräsch lägenhet, större balkong, en möjlighet att lämna de sena tonåren bakom sig och börja om lite på nytt. Så fort flytten av avklarad så kommer allt att kännas tipptopp.

***

Om nåt är värt att nämna utöver flytthetsen så är det att Django och K gängade sig i lördags med stor fest direkt efteråt. Vi ger festen och självklart det lyckliga paret tio av tio bävrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0