I'm only sleeping

Det måste finnas ett rekord i trötthet. Om det finns så slår jag det, här och nu. Jag har ett svagt minne av att jag sov inatt men min hjärna kanske bara jävlas med mig. Kan man beställa en sovsäck på postorder för direktleverans? Tänkte gömma mig under bordet en minut eller 4 800.

***

Loppet from hell är om dryga två veckor och jag har inte sprungit en mil sen september. Känns tryggt. Å andra sidan är jag inte inställd på att slå nåt rekord men det vore trevligt att inte skämma ut sig allt för mycket.

***

Helgen kryper närmare (thank god). Vinkväll på fredag, shopping och inflyttningsfest på lördag och en söndag i slapphetens tecken står på schemat.

***

Jag tänkte skriva nåt om att Bajen åkte ur slutspelet i bandy. Sen insåg jag att jag bryr mig om bandy lika mycket som slutspelet i håkky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0