Att lägga in gurkor

Jag kommer aldrig att förstå tjusningen i att gymma. Det är ju så jävla tråkigt bortsett från de få gånger om året då man märker att han kan lyfta liiiiite till.

**************************

Huset Wajjert öppnar sina dörrar för fattighjonen ikväll och bjuder på middag. Jobb dagen efter så det kommer nog inte att spåra lika mycket som det kan göra men man vet aldrig. Jag ger upp löpningen dagen efter för att kunna unna mig en öl eller två, då kräver jag nästan nån form av urspårning.

**************************

MacGyver-andan föll på när radion på jobbet skulle fixas. Nu funkar den bättre än någonsin med hjälp av tejp, gem och en gummisnodd.



**************************

The Pirate Bay var tydligen nere i någon timme efter att internetleverantören blev tvungen att stänga av dem efter ett domstolsbeslut. Nästa drag?

Kommentarer
Postat av: styxx

gym är kul

2010-05-18 @ 13:06:57
URL: http://spankthehank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0